söndag 27 januari 2013

Söndag

Då börjar söndagen lida mot sitt slut, och snart får jag äntligen krypa ner i en mjuk och skön säng. Som jag har saknat den idag! Steg upp klockan sex imorse för att köra till Vasa, har nämnligen jobbat hela dagen idag och kan inte precis påstå att jag varit på det piggaste humöret heller. Blev inte så många timmar sömn inatt (hallå, det var ju ändå lördagkväll igår) och långa väntan mellan spelningar på både gudstjänst och två fester gör ju inte saken bättre. Så efter jag slutade jobbet vid halv sex har jag slappat i soffan framför tv:n hela kvällen. Ätit något gott mellan och tillrett morgondagens lunch har jag iförsej gjort, men annars så har jag inte gjort något vettigt. Men det är ju trots allt söndag, så det är tillåtet. Imorgon kan jag försöka vara aktiv igen... Hoppas ni alla haft en skön helg!


Hann fånga en vacker solnedgång från vår balkong förra veckan, synd bara att träden är i vägen...

Inga kommentarer: