torsdag 3 februari 2011

...dagen blev riktigt bra

Då var den dagen förbi, och ganska bra blev den. Lektionen kanske inte gick bäst i världen, lider av lite prestationsångest för tillfället, men skall ännu imorgon försöka få kontroll på allt imorgon så kan jag (kanske) vara lite lugnare på keikkan på lördag. Imorgon har vi ännu övningar med kopositören, så kanske det också lugnar ner mej en aning...
Lunchen med vännen M var riktigt trevlig, vi åt lunchen vid uni-café och efteråt gick vi ännu på kaffe (té för min del) till Fazers café. Konstaterade att det var lite av en snobbcafé, men det var inget fel med det heller egentligen, bara roande att se gamla fina tanter på café. Dessutom hade de en jättegod kaka som vi delade på (kunde inte motstå frestelsen från någon god kaka)...och chokladtéet jag drack skulle jag gärna ha i mitt skåp här hemma också. Så lunchen för min del var nog bara trevlig.
Ikeabesöket idag var också lyckat, kom kanske inte hem med det jag tänkt innan, men en hel del blev det ändå, så kan tacka mormor och morfar för "julklappen" nu då. Här i helgen skall jag fixa till och inreda min lilla lägenhet så då börjar kanske inredningsbilderna droppa in.
Som en avsliuning på dagen beskådade jag just ett vackert och maffigt fyrverkeri från mitt fönster. Dock genom träden, men det var så pass stort att man nog såg ganska bra ändå. Vet inte var, vem, eller varför de sköt fyrverkerier, men iaf bjöd de något vackert för ögat.



Inga kommentarer: