tisdag 1 februari 2011

min d'amore

Första februari idag! Det betydde att jag idag fick hämta min d'amore! Skrev under kontraktet och diskuterade lite med damen som gav den åt mej och nu är den i princip min för två år! Tjohej! Har praktiskt taget gått och smålett halva dagen. Men blir tvungen att vänta till nästa vecka inan jag kan börja spela på den eftersom jag först måste inskaffa mej diverse små saker, för att kunna tillverka munstycken för att sedan kunna börja spela. Men egentligen är det bara bra att jag inte kan spela ännu denna vecka, för har jag fullt upp med att finslipa stycket vi uppträder med i helgen. Men nästa vecka skall jag prova min lilla amore!

1 kommentar:

Jenski sa...

Jee! Onnea uuden "perheenjäsenen" omistajalle! ;)
Saat kyllä raportoida, että millanen unelma tämä rakkaus on heti, kun pääset siihen käsiksi.
Millasiaröörejä siihen tehdään, onko ne oboea kalliimpia?