onsdag 2 februari 2011

kul med zumba!

Äntligen var det dags för årets första Zumba pass! Kul var det! Men jag kom på mej själv att jag antagligen ser sur ut på timmarna, men det är bara så att jag försökar koncentrera mej på all höftvickande. Dessutom var vår lärare ovanligt otydlig idag så man fick koncentrera sej extra mycket. Men skall jobba på att visa glädjen i dansen istället för en sur, koncentrerad min.
Hoppades också på att nacken och ryggraden skulle knixa till så att nacken skulle gå på sin plats och sluta vara sjuk, men några stora förändringar i nacken har inte skett. Lite mera kan jag böja huvudet ner innan det tar ont, men det gör ju fortfarande ont så bra är det ju inte. Tar fortfarande gärna emot tips! Har nu provat med, massage, bastu, varm pålägg, zumba, vattenlöpning, töjning, sömn... anything?

Idag har jag också hunnit med att städa upp i lägenheten, har plockat upp allt som ligger på golvet, städat bort julen...ytstädat kan man kalla det, men dammsuga, torka damm, tvätta kläder, diska och sånt får bli en annan dag, typ fredag. Imorgon hinner jag inte eftersom jag kommer tillbringa eftermiddagen i Ikea med väninnan E *wippiee* Satsar på förvaring denna gång, för här i skåpen och i hela lägenheten skall bli ordning och reda. Kanske något annat dyker ner i kassen också, men det får vi se imorgon... 

Inga kommentarer: