söndag 6 februari 2011

Symaskinsfeber

Har en sjudundranhög symaskinsfeber för tillfället! Vill så ha en symaskin så att jag skulle få sy lite allt  möjligt, har bl.a två klänningar som skall sys, nån kudde, ett lapptäcke, jeans som skall lappas, osv. Gillar väldigt mycket att sy, men under helger när jag är Hemma så är jag hellre med Älsklingen än med en symaskin. Så längtan efter en egen att ha här i H-fors är ganska stor. Men nu kommer dilemmat; vilken skall man satsa på? Hemma har vi en husqvarna, men även de billigare varianterna är ganska dyra. Har sytt på både Pfaff och Eva under skoltiden, Brother och Singer är också alernativ... Har surfat på nätet och den som nu ligger högst på listan är en Eva Creative, men vet ändå inte  riktigt om jag skall satsa på den eller inte...Så nu ber jag er kära läsare att dela med er av era erfarenheter, vilken symaskin skulle man satsa på. Har du eller någon bekant en bra symaskin, eller har du annars hört om de som är bra. Ni kan även dela med er om ni har dåliga erfarenheter av några, då kan man ju alltid stryka någon från listan... Lämna gärna en kommentar. :)

Inga kommentarer: