söndag 27 februari 2011

musik som räddar tågresan...

Så kan ni ju nästan gissa var jag sitter nu, söndagkväll...jep tåget ner tillbaka. Ensam igen, efter ett härligt sportlov med Älsklingen. Nätet på tåget fungerar sisådär igen, nästan så jag tar fram mokkulan istället...Men ger tågets internet en liten stund till på sej att börja samarbeta med mej...

Lyssnar på musik från Les Miserables, alltså jag skulle kunna lyssna på det hela resten av mitt liv, så mycket tycker jag om musiken! Får kalla kårar varje gång, sååååå bra! Har redan länge haft på min to-do-list att åka till London och se ”den riktiga” musikalen där...Tack Sofiafiah för musiken nu iaf, nog för att det var evigheter sedan jag fick den, men tack ändå, räddar tråkiga tågresor! Enda lilla är att jag har svårt för att inte nynna med, tror inte övriga resenärer i vagnen skulle uppskatta det...

Fick nog av tågets internet nu, funkar skit!...men mokkulan funkar desto bättre....eller tar tillbaka det sista, det är bara så att tålamod är a och o när man skall vara på nätet på tåg, oberoende om det är tågets nätverk eller mokkula...

Inga kommentarer: