onsdag 2 februari 2011

favoriter i kokbokshyllan

Chokladälskare som jag är blev jag mycket glad när jag bläddrade i månadens Birka tidning, där var en artikel om cholkad och några smarriga recept. *mmmm* blev riktigt snål, men skall ännu försöka hålla tillbaka med choklad och kakor efter greklandsresan, men planera, fantisera och spekulera får man ju... 
När jag går i någon bokhandel bland kokböcker, så är det främst chokladböcker jag fastnar för, men är ändå ganska bra på att lägga dem tillbaka i hyllan när jag tänker att jag kan ju inte jämt köpa chokladböcker, så nu när jag kollade igenom mina kokböcker kunde jag glatt konstatera att näst kan jag nästan gott och väl köpa en. Mina fyra favoriter är dessa. 'Två systrars söta' är ju kanske inte en chokladbok direkt, men recepten i den som innehåller choklad är helt underbara! Har ni någon favoritbok bland era kokböcker?


Inga kommentarer: