tisdag 8 februari 2011

gråa dagen





Idag var en sådan dag att redan då jag vaknade kändes dagen trist å deppig. Då hade jag ännu inte ens sett ut genom fönstret, vilket kanske var bra, för isåfall skulle jag nog stannat i sängen några timmar till. Det hade snöat över 5 cm redan och snön tycktes inte ha något slut. Jag gillar snö, och när det snöar, men idag var inte mitt snö-humör det bästa... Med all snö som kommit, alltså runt 15 cm, och en temparutur runt noll har det reculterat i att det är himla halt. Hann knappt ut genom dörren innan jag var omkull. Tur nog hände inget, varesej med mej eller oboen, men försiktigare gick jag iaf resten av färden och kvällen...
Hoppas ni haft en lite bättre dag iaf.

Ps. Tar fortfarande gärna emot tips och råd mot mitt symaskinsdilemma... :)

Inga kommentarer: