söndag 6 februari 2011

Lite inredningsdetaljer

Här kommer några detaljer från sovrummet. 


Vattenväxten var ett av mina fynd vid Ikea. Har aldrig tänkt på att man skulle kunna köpa akvarieväxter till inredningen, smart och mycket snyggt! Behöver ju inte precis tänka på att den skall vattnas var och varannan dag. Kan sedan hålla er up-to-date med hur den mår, sovrummet är ganska mörkt så den kanske lider lite av det, dessutom står den på the death spot, en plats där hela tre blommor redan dött, och var jag svor att jag inte flera gånger skall ha en blomma...


3D tavlan jag fick av Älsklingen till julklapp för ett år sedan hänger ovanför sängen. På den har jag Dream-inredningsordet, tyckte det passade så bra där. I spegelramen på tavlan ser ni mina luffarslöjdsfjärilar som jag gjorde för över ett år sedan, de hänger fortfarande kvar på väggen, är så förtjust i dem...


I hörnet sitter min stora härliga Nalle på golvet och ser lite dyster ut. Den väntar på en stol, pall, låda eller liknande att sitta på, men har inte hittat någon ennu, men hoppas på loppisfynd eller så skulle mamsen och papsen kunna komma hit med en av mina köksstolar som inte ville bli annan färg en rosa, den skulle passa bra i sovrumshörnet istället...

4 kommentarer:

Anna sa...

Jag har också haft typ en sån där vattenväxt (samma vas också tror jag)! Så coola :D Min klara sej int så väldigt länge men ja tyckte faktiskt om den å jag har funderat på att köpa en ny nångång :)

Lillannillan sa...

Ikeavas, billi å bra ;) hoppas på att växten lever iaf ti sommaren, å helst längre ;) men de kan va lite småproblematist att få växten hem me tåget ;)

mammacarina sa...

Vi komber me tåg ti H-fors på friidan, båtmässa... ja ha liiti tänkt et ja sko lämn ti löödan... om he passar? Jag sko få hör de spela modern musik tå... Vi ska skåda liiti ennu ho e passar in...

Lillannillan sa...

passar no bra om ni lömmar, tå kan vi fa me sama tåg heim å :) meddel ba ho he val så veit ja hu he val :)