fredag 11 november 2011

11.11.11 kl. 11.11, vagn 11

11.11.2011, klockan är 11.11, det är fredag och jag är på tåget hem till Österbotten. Sitter i vagn 11 men tyvärr inte i bänk 11, för då skulle det vara extra coolt, men har bänk 11 framför mej och har fötterna på den, så de får duga...Nu känns det bra kan jag säga. Jodå, tågbänkarna är fortfarande lika obekväma och jag kan inte säga att det är skoj på tåg, men ändå. Det känns bra. Kanske för att jag sov bra inatt och vet att det här är en dag jag inte åker iväg på morgonen och kommer hem först på kvällen (haha, kommer först på söndag efter midnatt). Men kommer ju nog Hem innan det. Om två timmar och tjugo minuter för att vara exakt. Men en bra dag kommer det att vara, det känner jag på mej.


Ha en bra fredag alla bloggläsare! 

(ursäkta för ett nästan flummigt blogginlägg, men klart man måste blogga när man inser att det ät 11.11.11 och klockan faktist just är 11.11... *hihi*)

2 kommentarer:

satu sa...

e du i hesa 26-27 november :)? om du e, har du mycket program? om du int har, vill du ha din kusin på besök :)? har int planera in nånting ännu, men ja sku så gärna komma ti hesa före julen ännu :D de e heeelt okej om du e i kokkola ellerom du int hinner ha mej påbesök, tänkte nu bara kolla :)

Satu sa...

Aij e de lilla jul? Hups, nå ja måst ta o fundera lite;) men bra att veta om du e helgen efter de i hesa om ja sku kom då. Ska ta o kolla lite, tror ja har jobb då :p ässss