torsdag 17 november 2011

Att ha gjort saker som man tycker om

 
Idag har varit en bra dag, för jag har gjort en massa saker jag tyckt om. Hade oboelektion på förmiddagen, det tycker jag om! Cyklade till prisma och handlade inför morgondagens försenade födelsedagsfest, det tyckte jag om. Började baka tårtbotten, pajdeg och toblerone-cookies, allt det tycker jag om, både själva bakningen och slutresultatet. Har till och med hunnit på Zumba ikväll, och det tycker jag om! Nu har jag ännu en paj och gräddas i ugnen, som jag säkerligen också tycker om... Har en massa som ännu skall göras imorgon på de tre timmar jag har tid på mej att göra något innan vännerna kommer, men nog skall jag hinna bra med det nog. Skall iaf plocka upp från golvet ikväll ennu så är det bara att damsuga imorgon...Men som sagt, idag har jag i princip bara gjort saker jag tycker om...

Vad har ni haft för er idag?

1 kommentar:

mammacarina sa...

OSCAR... hela dagen lång :)

(igår alltså)