torsdag 10 november 2011

Om det bara fanns tid...

...skulle jag koka min egen mat...
...sy mera...
...läsa flera böcker...
...spela piano och sjunga...
...ha städad och fin lägenhet...
...sticka och virka mera...
...blogga mera intressant...
...baka bröd...
...ta en promenad...
...bara vara...


Men nu har jag verkligen inte någon extra tid. Har varje dag de senaste veckorna åkt till skolan på morgonen och kommit hem mellan åtta och halv tio på kvällen. Borde börja hitta lite mera balans i tillvaron. För tillfället är mitt schema: skola (övning+lektioner/föreläsningar) och på kvällen någon form av jumppa och först sedan hem. Tur nog finns det helger, utan dem skulle jag säkert bli galen. Och tur nog blir det helg imorgon och då drar jag upp till Österbotten och Älsklingen igen. Saknar Älsklingens famn att somna i... 
Men sov gott allesammans!

Inga kommentarer: