tisdag 29 november 2011

Det var den dagen det då...

Det fanns en tid då jag hade huvudvärk nästan varje dag. Sedan fanns det en tid då jag hade huvudvärk ett par gånger i veckan. Då fanns det tider med huvudvärk i etapper på några dagar i sträck i månaden. Och nu finns det tider då jag inte har huvudvärk så himla ofta mera, ganska sällan den egentligen. Men tyvärr var det idag en av de dagar då jag vaknade med fruktansvärd huvudvärk. Jag som hade tänkt gå till skolan och öva flitigt hela förmiddagen, men det var bara att ta värkmedicin och krypa tillbaka under täcket och sova lite till, för jag kan helt enkelt inte spela med huvudvärk. När jag sedan ändå var tvungen att stiga opp, hade huvudvärken inte ännu lagt sej, men det var nog bara att stiga upp, äta frukost och göra sej klart för skolan och ta dagen som den var... 


Dessvärre gick huvudvärken inte om innan ikväll (trots värkmedicin), så det var den dagen det då. Men imorgon är det en ny dag, och förhoppningsvis helt huvudvärksfri. 
Godnatt kära läsare!

Inga kommentarer: