tisdag 22 november 2011

Energilös

Kände mej konstigt nog helt energilös efter dans och core timmarna idag. Jodå, jag brukar bli lite trött av dem men idag var jag helt kraftlös. Så tänkte på hemvägen att skall ta en snabb dusch och sedan dumpa mej på soffan med min julinspirationstidning (lantliv jul&pyssel). Men efter att fått i mej ett par smarriga smörgåsar, en kopp te och en appelsin, så kom energin tillbaka. Man lär sej väl kantapään kautta att man inte lever på morgonmål och lunch fram till sju, om man går på dans och core. Men hur som helst, så nu skall jag läsa min tidning md lite mera energi och även fixa ett litet julpyssel ikväll innan läggdags. Resultatet får ni se senare i veckan...


Smyger in en del röda toner i lägenheten nu hela tiden. Årets julinspiration går i rött för mej. På mitt tidningsbord i hallen lade jag redan för ett tag sen röda silkesrosor och ett rött ljus (sådär halvt julinspirerat). Ljuset är redan nästan uppbränt men ändå en fin inredningsdetalj, men bränner aldrig ljus i hallen så de gör inget. Har också tagit fram min rödprickiga duk och skålar, och mera blir det ännu...

Inga kommentarer: