torsdag 27 maj 2010

borde lära mej att inte lova...

Borde lära mej att inte lova något på bloggen, förändringar sker för mycket för löften... men här är jag nu (en dag för sent)... Hade lite för mycket på schemat igår, så ja hann inte öppna nätet heller. Var bl.a på kvällen med Älsklingen på en kvällstripp till Vasa för att se på slutshowen för 15 minutes of Fame. En riktit bra show, alla uppträdanden föll kanske inte i min smak men ett bra jobb har de alla gjort.

Har tillbringat förmiddagen med mamma på staden, har handlat (/beställt) rosor och presenter för de studenter och yrkesexaminander vi tänkt uppvakta, och så har vi handlat blommor till trädgården. Gillar att handla blommor, längtar dessutom till den dag då jag får ha min alldeles egna trädgård att sköta om och planera.
Resten av dagen kommer antagligen vara nästan fullbokad den också, men skall försöka hinna ladda upp något smarrigt recept ännu idag, och kanske något annat skoj. (obs, jag lovar inte, men jag lovar att Försöka)

Ha en trevlig dag iaf!

Inga kommentarer: