torsdag 13 maj 2010

Härliga soliga dag!

What a lovely day! Solen har stått högt på himlen hela dagen och temperaturmätaren har överskridit +20 strecket! Jag tror bestämt att sommaren snart är här! *hurra* Var dessutom ledig idag, så kunde helt till fullo njuta av det varma och härliga vädret! Började med ett nytt projekt idag, men tänker inte avslöja mera om det nu, kommer mera istället när det är klart...försök klara er ;)

Var en sväng och gå med barnvagnen idag så att Lilla-O skulle somna, riktigt skön liten promenad, fick t.o.m varmt fastän jag gick i bara t-skjorta. Jag och mamma fungerar som barnvakt när syster M och hennes E är vid deras hus och renoverar. Trivs bra i moster-rollen, har inget alls emot att vakta Lilla-O, speciellt inte när han är på bra humör och hans ansikte skiner som en sol :) Skall vara barnvakt imorgon igen en stund, hoppas på bra väder så kan vi ta en promenad igen :)

Det varma vädret idag höll i sej till kvällen, så Älsklingen och jag cyklade in till staden och åt glass. Blev favoritglassen igen *fniss*


(bilden är tagen då jag var i Åbo hos vännen A)

Hoppas att ni alla haft en skön dag! Ha det gott tills dess!

Inga kommentarer: