lördag 29 maj 2010

Stortrivs på jobbet!

Har jobbat två långa shift i två dagar nu, å trots att det har varit tungt och rätt stressigt så kan jag gått säga att jag verkligen trivs där. Dessutom är teamet vid restaurangen jättetrevlig och man känner sej nästan som en i gänget, trots att jag inte varit där längre än knappa tre veckor. Tror att den här sommaren kommer bli toppen! Imorgon blir det igen jobb, men inte så lång dag iaf... Ett annat litet bonus på jobbet är ju att jag får rabatt på maten och att vi ibland får äta något som gått fel eller inte går att servera. Som till exempel idag delade vi på kladdkaka eftersom bitarna var skurna helt konstigt och var inte serveringsdugliga...mums till oss alltså..måste bara hålla band på sej själv lite också och inte äta allt för mycket gott...

Sitter och väntar på ett telefonsamtal av vännerna. De skall komma hem till mej och se på Eurovisionen. Älsklingen är också här (såklart *fniss*) så kvällen kommer bli superskoj, hoppas jag! Nu när både Finland och Sverige har trillat ut, är det väl inte så stor skillnad för min del vem som vinner, men nån skall jag väl hitta att heja på....Men nu ringde telefonen och planerna ändrades så vi far till vännerna istället ;) Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: