måndag 24 maj 2010

veckan börjar regnit..

Veckan börjar minst sagt blött, det spiller bara ner vatten uppifrån. Dessutom visar termometern 20 grader mindre än för en vecka sedan, vilken omväxling! Nästan så att man inte riktigt vet vad man skall börja hitta på... Nåja, egentligen har jag nog planer redan för kvällen, men om vädret skall fortsätta såhär de närmaste dagarna så får jag ta mej en funderare...kanske jag kommer på något kul och senare kan dela med mej..vänta er inte för mycket nu bara...

Har arbetat varje dag nu i helgen, så nu har jag igen några lediga dagar inför nästa helg som kommer bli en super-hleg men långa arbetsdagar. Hoppas bara min rygg klarar av det, har fått ganska ont i ryggen varje gång jag jobbat, trots att skorna jag använt i helgen varit bra. Har inte haft ryggproblem förut fastän jag jobbat på café och haft långa dagar och stått mest hela tiden. Kanske min rygg blivit svagare? Borde jumppa mera...

Trevlig början på veckan till er alla iaf!

Inga kommentarer: