tisdag 25 maj 2010

Lycka till tjejjer!

Go'kväll på er! Hur många av er sitter och ser på semifinalen av Eurovisionen? Jag erkänner att jag är en av dem, har dessutom mysat till det med lite popcorn *fniss* Hoppas kära Finland kommer till Finalen iaf. Gillade inte låten när den vann uttagningarna här i landet men börjar gilla låten lite mer för varje gång jag hör den, ni får tycka vad ni vill, men jag tycker man blir glad av den. Dessutom förmedlar de ju en så enorm glädje på scenen också. Vinner hela Eurovisionen tror jag inte riktigt på, men vi skulle ju kunna ta lite bättre placering än majoriteten av gångerna vi deltagit... Så jag säger Lycka till tjejjer! Heja Finland!

Var musik av annan form som gällde tidigae ikväll, vi var på danskurs med Älsklingen. Foxtrot har vi lärt oss ikväll :) Nog för att vi kunde det ganska bra från förut, men lite skolning, uppfriskande av minnet och finslipning skadar aldrig. Nu är det dansbanan som gäller näst...nån gång i sommar...

Men nu skall jag fortsätta se på Eurovision Semifinalen...återkommer imorgon!

Inga kommentarer: