tisdag 22 juni 2010

Har varit aktiv idag!

Idag kan jag verkligen påstå att jag varit aktiv! Vaknade trött och drog mej motvilligt upp ur sängen(strax efter åtta). Hade redan igår planerat in en morgon länk, men imorse kändes tanken mest avskräckande. Trots detta tvingade jag mej (efter frukosten) iväg ut, och väl ute började allt kännas bättre. Och efter länken kände jag mej betydligt piggare, gjorde t.o.m lite muskelövningar innan jag hoppade i duschen. När jag slutligen fönat håret torrt, skinkat mej, fått kläderna på Och betalt en räkning tog jag tåget in till centrum för att luncha med vännen M-i-hesa. Och nu var klockan bara 11!!! Satt och hade en trevlig och rätt god lunch vid Uni Café, vi hann faktist prata en hel del innan M skulle iväg till jobbet. Och eftersom klockan inte var mycket (halv två) så tog jag tåget tillbaka till lägenheten och hann öva ca en timme (OK 45min), och slappa, blogga och vilat ansiktet/käkarna lite innan jag tog bussen till jobbet/övningarna...Dessutom har jag hunnit planera in en pic-nic med mina klasskompisar till imorgon förmiddag *tjohej!*


Och ännu är inte listan slut, eftersom jag ännu ikväll har tänkt hinna med att påde packa och diska eftersom jag vet att det hinner jag inte med imorgon, för då skall det städas och sista kvällsövningarna och sedan nattåget Hem! Så nu är det bara chop-chop iväg och diska...

Inga kommentarer: