måndag 28 juni 2010

Midsommarhelgen i korthet

Midsommarhelgen över, och nu börjar sommaren på allvar! Turligt nog fick vi sol över hela helgen, och en enstaka regnskur och kalla vindar hindrade inte oss från att ha en skön midsommar! På midsommarafton var vi till Villan och grillade med familjen, Nisses biffar, *mums* va gott!!! Tog också årets första dopp, lite kallt, men "blev varmare" efter en stund, fick dessutom inviga min nya bikini som jag köpte i hesa :) Kvällen tillbringade jag och Älsklingen i lugnaste bemärkelsen, och traditionen till ära plockade jag 7 blommor och lade dem under kudden.

På lördagskvällen var det dags för något så klassigt som Midsommardans! Brukar själv inte hinna ut på dansgolvet så ofta eftersom vi ofta hör till personalen på danser, men denna kväll tog vi "tjänsteledigt", tog på mej sommarklänningen och for och dansade.

Söndagen blev en skön pic-nic på stranden med Älsklingen. Solen sken och värmde mellan varven då vinden tog små "andningspauser", det blåste nämnligen väldigt hårt och kallt. Men med god mat, en mysig plats och förstås bra sällskap så blev allting super! På kvällen körde vi dessutom till Älskingens hemby och hans föräldrar, gjorde inget speciellt där, men vi fick en liten road-tripp ;)

Det var egentligen helgen i korthet, bilder får ni imorgon eftersom jag inte orkar ladda upp dom mera ikväll. Ni får ursäkta...

Inga kommentarer: