tisdag 1 juni 2010

Serveringspass

Var idag och skrev serveringspass-tent, och godkänt blev det! Med god marginal! Även om lagen inte kräver det av mej, så ville de på jobbet att jag skulle ta den. Och inget illa med det alls, nu vet jag ganska mycket mer om alkohollagen än jag visste förut, och kunskap tynger ju inte ;)



Imorgon jobbar jag kväll igen, så ja har hela dagen på mej att göra en massa jag vill. Så har i princip dagen bokad i alla fall. Nu när inte allergisymptomen är så allvarliga längre kan jag börja spela oboe mera igen *tjoho*, så skall jag fortsätta på sommarprojektet, vill få den klar någon gång ;) dessutom hoppas jag på en solig dag så att jag kan få några vackra bilder, äppel-, körsbärs- och plommonträden blommar ju för fullt nu! Kanske det dessutom blir bilder av sommarklänningen? Får se...

Men nu blir den att krypa till kojs! Godnatt med er!

Inga kommentarer: