måndag 14 juni 2010

Popkalaset 2010

På lördagen var det Popkalaset i J-stad, och trots att vädret praktiskt taget var uselt, så åkte jag och Älsklingen dit. Och såhär i efterhand så kan jag nog konstatera att det nog var lönt det också. Vi såg och lyssnade bl.a på Darin, Takida, Veronika Maggio och Patrik Isaksson. Personligen gillade jag bäst Patrik Isaksson och Veronica Maggio, men inte var de andra dåliga heller... Det ända som jag inte gillade var regnet och kölden, att stå flera timmar i regnet (trots regnrock och paraply), är ju inte så kul. Mina byxben, skor och sockor var dyblöta och kalla. Och fastän jag böt sockor en gång så hjälpte det ju inte så länge, iaf inte när skorna och byxorna är helt genomdränkta. Men iaf så kom jag fram till att jag tänker investera i ett par snygga gummistövlar och en snygg regnrock.



Ett hav av paraplyer


Veronika Maggio och Patrik Isaksson


Kalla, blöta, frusna men glada! (beklagar vattendroppen på kameralinsen)

Inga kommentarer: