måndag 7 juni 2010

Studentporträtt

Godmorgon! Ännu en ny vecka, och min börjar med två lediga dagar dessutom! Kommer väl till pass. Skall idag göra det sista på mitt sommarprojekt, så snart får ni se bilder! För övrigt har jag inte så stora planer för dagen ännu, men behöver man ha det? Det är ju trots allt sommarlov...

I Lördags var det ju studentfester för hela slanten. Själv firade jag en av mina bästa vänners student och min kusin S:s student. Kära Farmor önskade sej ett porträtt av henne och alla barnbarnen, nu när alla tagit studenten. Farmor tog själv studenten som 66-åring, vilket iaf jag tycker är ganska coolt! Är stolt över min coola Farmor. Efter henne var det vår tur att i tur och ordning avlägga examen. Och nu när även hennes yngsta barnbarn blivit student var det dags för studentporträtt, på bilden kom dessutom mamma och Faster med.




Inga kommentarer: