fredag 14 januari 2011

Imorgon - Grekland!

Så var denna veckas sista skoldag över, blev lite längre än tänkt eftersom analysarbetet skulle lämnas in, men det blev klart och jag har lämnat in det och det känns myket skönt. Nu kan jag andas lungt och börja koppla om helt till vårterminen. Men helt på annvar börjar vi inte ännu för imorgon åker jag på musikläger till Grekland! Det kommer bli så skönt! Har i princip packat klart, funderar bara om det är något jag glömt (känns lite så), jag har diskat och ännu återstår att äta något innan jag tar väskan med mej och åker till Klarinetisten K, där jag kommer befinna mej till imorgon när vi tidigt på morgonen åker till flygfältet tillsammans. Flyget lyfter imorgon halv 8, och då med en mellanlandning i Wien så är jag i Grekland ungefär mitt i dagen (halv två om allt går som det skall). Så nästa vecka är det tystare här på bloggen, vi har tillgång till internet så någon uppdatering kanske det kommer...


Hoppas på sol och lite värme iaf så kan jag nästa vecka tillbringa såhär en...men mycket av tiden kommer nog ändå användas till spelande och övning och sådant... Men koppla av skall jag iaf!

Inga kommentarer: