fredag 7 januari 2011

Loppisrunda

Gjorde några loppisbesök idag, hittade mycket men kom hem med endast två pocketböcker. Skulle jag ha ett stort hus att inreda (och lite mera pengar) skulle jag hittat mycket mera, som en hylla, en kista, en spinnrock, en fiol, och en massa mindre saker. Men jag har ju varken ett stort hus eller mycket pengar så böckerna var enda som fick föjla med hem denna gång.

Magen kurrar lite och jag funderar om jag skall ta mej till att baka scones, är rätt länge sedan sist, så det skulle smaka riktigt gott med scones och te, mamma och pappa vill säkert också ha...Senare ikväll skall jag träffa bästaste tjejjerna, Älsklingen har genrep med revyn och jag vill fortfarande se den först imorgon på premiären, så jag tar och träffar tjejjerna istället...

Ha en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer: