tisdag 11 januari 2011

inte så märkvärdig skoldag

Skoldagen idag bestod av övning till största delen. Hade årets första lektion med min oboe elev också vilket var riktigt kul. Upptäckte att han gått framåt ganska mycket sedan hösten, kanske jag kan lära ut någonting jag också *hehe*. För övrigt hände det inget spciellt i skolan, blev helt otroligt besviken på skolmaten idag, alla maträtterna såg osmakliga ut, salladsbordet var värdelöst och själva salladen kunde klassas som oätbart. Enda som var gott var brödet som var nybakt, tack och lov för det, överlevde skoldagen då iaf.

Imorgon börjar jag läsa engelska igen, hur skall det gå? Har inte haft engelska sedan gymnasiet så mina kunskaper behöver verkligen slipas, tur nog ser jag så pass mycket på enelskspråkiga filmer och tv-program så helt botten är ju inte kunskaperna (iaf inte om man jämför med mina tyska kunskaper som är rätt bedrövliga nuförtiden).

Inga kommentarer: