måndag 3 januari 2011

Vardagsfin

Skall snart träffa bästaste vännen A, och ha en trevlig dag! Sitter ännu hemma och bloggar eftersom A försov sej, så skall ge henne lite tid att vakna och gå i duchen *hehe*, egentligen borde ja ju åkt dit mycket tidigare och väckt henne själv ;) sömntutan (förlåt A :P ) Men en kul dag skall vi väl få iaf! 
Lockade håret igen med mina värmespolar jag fått av Älsklingen i julklapp. Det är så enkelt att använda dem, och man kan ju göra allt möjligt annat sålänge de "gör jobbet" med håret. Och bra resultat blir det också varje gång (säger jag efter två gångers erfarenhet *haha*). Lade halvslarvit upp lockarna så det ser ut som en frisyr(?). Har dessutom på mej mina nya farmare och min tunika jag köpte på rean, så känner mej lite vardagsfin idag. Men det får man väl?

1 kommentar:

Anna sa...

Haha, jag e glad att du bara väckt mej med telefonen å int kom personligen :P Då sku ja ha fått lite bråttom ;)