måndag 4 april 2011

Grå och regnig

Det har varit en grå och regnig måndag minsann. Vet inte om det är vädret eller att tåget var försenat igår så jag var inte framme i lägenheten före ett igår natt, som gjort att jag varit väldigt trött och långsam idag. Hastigheten på mina tankar har säkert varit på minussidan, iaf i morse, senare mot dagen säkert aningen snabbare. Men har ändå fått gjort en del av sådant jag borde ha gjort redan förra veckan, så helt oeffektiv har denna dag inte varit. 

Tog in kvistar förra veckan och de har spruckit ut med små blad, så nu har jag härlig vårkänsla i lägenheten! En lite ljusare syn på denna gråa dag!




Nu skall jag krypa under täcket och vakna till en ljus och pigg dag imorgon. Har mycket att göra och en lång skoldag framför mej. God natt allesammans!

3 kommentarer:

mammacarina sa...

knips bort alla pollensvansa OMEDELBUMS!

Lillannillan sa...

nu känner ja mej dum, vann sir ja töm?

mammacarina sa...

nå om di int syns så finns int e naa...