måndag 11 april 2011

Tillbaka till normala rutiner

Efter en intensiv men kul teaterhelg som avslutade en fullspäckad vecka så är det rätt skönt att komma in i normala rutiner igen. Enda skrämmande med måndag är att varje måndag betyder att de är en vecka mindre till I-recitalen (konserten). Får se till att vara aktiv NU och inte om en vecka först. Men iaf har jag varit det idag. Hade en extra oboelektion idag, eftersom förra veckan var som den var. Men min lärare sa direkt säga att jag spelar som mitt gamla jag igen, vilket var skönt att höra! 

Har ikväll igen varit och simma (vattenlöpa) med cellisten-E, vi har nu sedan februari försökt gå och simma en gång i veckan och de har vi lyckats med rätt bra också. Man känner sej så aktiv efteråt, riktigt skönt! Fick idag också en otrolig lust att cykla idag, då snön smultit helt från vägarna nu. Bara de skulle få sopat bort all sand och grus... Såg förresten idag att de första snödropparna håller på slå ut under buskarna vid tågstationen, vilken härlig vårkänsla!!!

Men nu är det nog sovdags för min del. Hoppas ni alla haft en trevlig måndag! Natinati!

Inga kommentarer: