torsdag 21 april 2011

Rullar norrut...

Då var man påväg norrut då, har nu ännu inte kommit längre än till Dickursby med det är ju alltid en bit på vägen. Som jag redan visste så var det helt sjukt mycket folk som skulle på tåget redan när vi for från H-fors, så det här tåget kommer nog vara smockfullt ännu innan jag är framme. För tillfället sitter jag ensam vid min plats vid gången, men klagar inte för att jag inte har fönsterplats, har det riktigt bra här också, har inte trångt och har tillgång till uttaget för min dator så denna gång skall vi klara oss bra! En rätt bra början på lovet iaf!




Haha, rätt dålig bild, men så går det när man fösöker ta bilder diskret...

1 kommentar:

mammacarina sa...

DUNK, dunk, dunk... fast så låter det ju inte mer från skenorna. Kör försiktigt med min röda!