onsdag 13 april 2011

Lugnt i farten

Kom på mej själv att jag denna vecka igen knappt tillbringat mer tid i lägenheten än ett par timmar på kvällen innan jag gått och lagt mej och den tid det tar på mornarna före jag kommer iväg. Men sådant skall det väl vara på våren, mycket jobb och småstressigt? Inte för att jag förtillfället stressar, utan istället använder jag all tid jag kan till att öva, och annars hålla mej i form. Tror det bara är bra jag håller igång nu, så att jag inte blir för lat nu innan konserten om en månad, ännu mycket jobb till det. Men somsagt känner jag mej inte alls stressad, har tre oboelektioner denna vecka, så får mycket ut av dem, har så superbra lärare! Så nu tror jag enda som kan sätta käppar i hjulen är om pollenallergin bryter ut kraftigt iår igen, men orkar inte fundera för mycket på det utan nu tänker jag endast positivt och gör allt jag kan för att lindra besvären...
Enda som jag gärna skulle hinna med är att laga själv mat och städa, lägenheten är en enda röra nu. Fick tvättat kläder idag, men det hjälpte inte röran precis... men vid nåt skede skall väl det också reda sej...

Inga kommentarer: