fredag 8 april 2011

Vårmässa

NU har jag vårkänla! Även om vädret är mulet och grått, så har jag det. Var på vårmässa till mässcentrum idag, och ahh vad det var roligt att gå omkring där bland alla uppbyggda trädgårdar. Helt otroligt underbara trädgårdar, balkonger och allt vad de gjort. Mängder av tulpaner, buskar, gerbera, liljor, ja en massa olika blommor. Så vackert och så mycket inspiration! Man får ro av att titta på vackra blommor. Längtar till den dag jag får inreda min egen trädgård! De hade även mycket bedårande blomsteruppsättningar vid en del stånd, plus att sm i blomsterbinderi ägde rum i aulan, så otroliga kreaktioner fick man beskåda! Det var även inrednings, boende och bygg mässa på samma gång, men jag gillade mest att gå omkring på trädgårdsavdelningen.







2 kommentarer:

mammacarina sa...

sko å ha vila!!!!!!!!!

Lillannillan sa...

Vi får lägg in i kalendern nu rej fö nästa år, så får du å fa :)