torsdag 7 april 2011

Meddragen till galna dagar

Är inte alls lika trött idag, även om dagen var lång. Märker nog hur dessa långa dagarna har tagit på kroppen och speciellt då i samband med spelandet. Hade oboelektion idag och först där märkte jag hur spelandet har ändrats, och tyvärr inte åt det bättre hållet. Så nu ska här återställas den bättre speltekniken, inspirationen och musikaliteten, och allt vad det heter, nästa vecka kommer jag endast koncentrera mej på det. Eller, det beror väl på hur man tar det, skall även försöka hinna med lite motion ett par-tre gånger också, men det är ju också återställande av kroppen, och spelkonditionen...

Var med vännen M på lunch idag, och efteråt på café, på en kakao. Alltid lika trevligt att luncha med henne! Efteråt drog (inte bokstavligt) hon även in mej till stockmann på galna dagar. Det var inte sååå himla mycket folk, kunde varit betydligt värre, men vet iaf vilken del av staden jag undviker nu i helgen...Men när vi kom ut så bar även jag på en ful, gul plastpåse, men den innehöll bara vindruvor, tee och ost, som jag hittade på delikatessen. Så plånboken gillade nog det ganska bra ;) Tur nog gick vi aldrig upp till inredningsavdelningen, skulle nog blivit en dyrare resa då...

Inga kommentarer: