fredag 9 december 2011

Tidig fredagkväll

Tidig fredagkväll... Har just skickat in sista uppgiften för höstens pedagogik undervisning vid haaga-helia, så nu kan jag bara säga att det känns skönt. Hoppas bara inte den behöver rättas eller finslipas på något. Men en sak avstruken från dagens/veckans to-do-list. Skall ta och äta något nu innan jag fixar mej klart för att gå på lillajulsfest som de har vid skolan. Skall bli en superkväll! ...ifall jag inte blåser bort. Det blåser helt otroligt hårt här i huvudstaden nu. Mamma skickade på skoj om jag blåst bort, men tur har jag inte det ännu, men kan ju bra göra det ännu ikväll, skall ju iväg till gräsviken, alltså vid stranden, alltså där det blåser ännu mera än här var jag bor, mitt på landet nästan (i storstadsmening). Men ifall jag inte blåser bort blir det nog en superkväll kan jag tänka mej, iaf ryktas det om superprogram så det är ju bara att vänta och se. 
Har inte rett ut exakt vad jag skall ha på mej ännu, men hinner det nog ennu, håret är iaf på god väg att bli klar (har snurrat upp det så att jag skall få fina lockar att göra någon frisyr med). Laddar väl nog upp någon bild här senare så får ni se en fredags festlook.
Ha en trevlig fredagkväll kära bloggläsare!

Inga kommentarer: