måndag 20 september 2010

7 fakta om mej

Bästaste vännen A har nominerat mej på hennes blogg! Här skall ni få veta 7 fakta om mej!

1. Dricker inte kaffe, och kommer förmodligen aldrig lära mej det heller

2. När jag var yngre sade jag att jag Aldrig skall flytta till Helsingfors, man ser ju hur det höll sej ;)

3. Tycker inte alls om färgen på mina väggar i lägenheten, ljust turkosa. Skulle måla om så fort jag bara kan om jag skulle få det.

4. Jag fick lätt hjärnskakning när jag var liten och hade det rätt många gånger då också. P.g.a detta fick jag aldrig börja spela fotboll fastän mina systrar gjorde det, mamma var rädd att om jag får bollen överraskat i huvudet skulle jag få hjärnskakning...likaså bra att jag aldrig började ;)

5. Min första roll på en teaterscen var en liten ekorre i Snövit, jag var übersöt i min ekorredräkt!

6. Har en endaste gång färgat håret helt och hållet, färgen hette ljus bärnsten, men resultatet var ganska orange! Som tur var färgen sådan som går bort i x-antal tvättar...efter detta har jag endast färgat slingor i håret.

7. Hatar skräckfilmer och trillers, ser mycket hellre på romantiska komedier, äventyrs filmer och sk. tjejfilmer (typ Legally Blonde)


Dessa vill jag nominera:

En vit dröm
Miialinnea
Sofiafiah
Satu
Emmathilda

Inga kommentarer: