fredag 24 september 2010

omplanerad fredag

Idag är det bye-bye old toilet and hello new one! Sitter och väntar på att gubbarna skall få bytt ut den trasiga. De skulle komma redan klockan ett men de hade visst akademiska kvarten på en och en halv timme! Så nu för tillfället suckar jag tyst för mej själv över att den här dagen inte alls blev som jag planerat. Hoppas att gubbarna hinner bli klara i så pass god tid att jag inte behöver planera om hela resten av dagen också...

Men nu skall vi inte klaga allt för mycket, har ju Äppelmuffins i ugnen och gräddas som bäst som jag snart kan pigga upp mej med! *mums* Hann inte äta i skolan idag så jag kockade själv. Det blev ris och kyckling med appelsin-färskost-sås, oj vad det blev gott! Grunden till sås receptet fick jag från jobbet i somras, så jag prövade göra det själv och blev verkligen nöjd, det blev ju supergott till kycklingen!

Ha en skön fredagkväll allihopa!

Inga kommentarer: