torsdag 23 september 2010

Kryper sej på....

Trodde för ett ögonblick trodde jag att jag inte skulle bli mera förkyld än vad jag var för ett par dagar sedan. Och eftersom jag kände mej helt frisk igår så höjdes förhoppningarna ännu mera. Men nejdå, nu känner jag hur förkylningen verkligen kryper på. Så nu är det bara att klä sej varmt, dricka mycket, kurera sej med alla konster och bädda ner sej för att bli frisk.

Min toalett är ännu kaputt. Är tvungen att spola för hand med vatten ur ett ämbar, men de e ju alltid bättre än att spinga å ringa på grannens dörr "hej, ja e din granne du aldrig ser skymten av, men min toalett är sönder, får jag låna din?". Men imorgon får jag en ny toalett, tjohoo, här sker det nämnligen saker och ting! Men mera om det imorgon!

Bästaste vännen A lyckades nog förgylla min dag idag! Hon hade skickat ett brev på posten åt mej med en laku-stång i också, och hon kunde ju inte pricka in det på en bättre dag! Ännu när wc-golvet är dyblött dimper det post in genom brevinkastet och där låg brevet från A! Gissa om man blir glad! Tack fö det vännen!!! kram!

Inga kommentarer: