måndag 6 september 2010

ny frisyr

I förra inlägget ser ni hur jag såg ut i håret igår. Men idag blev det ändring på min utväxta frilla. Ringde en frisör och fick tid en halvtimme senare, så det var att hoppa på metron och sedan gå till salongen. ca. 40 minuter senare gick jag gladeligen ut med nyklippt hår. Resultatet blev:



Bilden är kanske inte den bästa, men den får duga (det lär ju ändå inte vara sista bilden av mej på bloggen så :P ) Panluggen har jag konstaterat att kunde fått klippas kortare (syns inte ens så bra på bilden...), men för övrigt är jag supernöjd. Frisören var dessutom trevlig, och var t.o.m en sådan man skulle kunna säga exakt hur man vill ha det utan att vara rädd om att det ändå ryker av några cm extra, eller blir helt annat än man försökt förklara. För mej gick det så att jag först gick den "trygga vägen" och sedan efter att hon fönat upp det fick hon ta till saxen igen och klippa som jag egentligen ville ha det. Nöjd är jag hur som helst!

Inga kommentarer: