onsdag 3 mars 2010

Ett fönster till havet

Äntligen har jag fått upp min underbara tavla som jag fick av Älsklingen till julklapp! Eller egentligen var det pappa som borrade hål i väggen och skruvade dit skruvar så att jag kunde hänga upp tavlan. Men sladden till tavlan var för kort och jag hade ingen extra skarvsladd men idag var jag även och köpte den. Oj det där lät konstigt, men jag skall förklara: det är nämnlien så att min tavla är en 3D tavla, så om man knäpper på den så tänds en lampa bakom den och det ser helt ut som om man tittar ut genom ett fönster i södern. Dessutom så rör sej vattnet så det ser ännu mera äkta ut. (på bilden syns det tyvärr inte att vattnet rör sej). Det som inte heller syns på bilden är att det runt "fönstret" är en ram i spegel, vackert! Ser ni förresten gardinerna i fönstret? Aaah, drömmer mej bort till södern och havet!



Inga kommentarer: