måndag 22 mars 2010

Helgen över

Helgen över, blev inte något bloggande eftersom jag tillbringat helgen med revygruppen och haft föreställningar. Nu är även det över, både skönt men samtidigt sorglit eftersom detta antagligen var min sista revy på några år. Har ju ändå varit med i åtta år i sträck nu, så det kommer verkligen kännas konstigt nästa år att sitta på andra sidan draperiet... Nåja kanske jag vänjer mej vid tanken så småningom, det är ju inte precis så att jag ALDRIG kommer stå på scenen igen, nejdå! Tar bara "semester"..

Beklagar att det inte blev något recept förra veckan, men jag lovar att sätta upp ett nu i början av veckan istället!

Älsklingen sitter som bäst på tåget norrut, så för varje minut blir avståndet mellan oss allt längre. Gillar inte! Men på fredag sitter jag också på tåget HEM! Hoppas veckan går fort!

Nu borde jag gå och äta lunch, innan dagens första lektion...har varit lite lat sedan jag vinkade av Älsklingen vid tåget, borde ha gjort lite läxor, men lämnade på nätet istället *hups* Men jag har inte bara slappat, skickade ett mejl (skolmejl), kollade mejlen och reserverade ett utrymme för en lektion senare i veckan också...jaj, jag har väl slappat längre än allt detta ägentligen tog, men nu skall jag iaf gå och äta lunch...

Hejsvej!

Inga kommentarer: