onsdag 17 mars 2010

Onsdag

Jämfört med gårdagen har denna dag varit super, nästan iaf. Har haft en riktit trevlig skoldag och avslutade den dessutom på bra humör. Efter skolan gick jag en sväng till Forum där de har kampanjdagar, sk. priscirkus, och jag hade sett i en annons innan att de har en massa trevliga varor bra nedsatt, så jag tänkte att jag skall gå dit och ta mej en titt, kanske jag kunde fynda något...men så blev det inte, gick extremt tomhänt därifrån. Hade provat några plagg men de var inte riktigt bra (eller ett plagg var egentligen bra, men priset var dessvärre inte det..).
Efter min korta shoppingrunda var det aerobic som gällde! En tuff timme, men vet ni hur härlig känslan efter tuffa pass? Man känner sej aktiv och duktig, lite trött men på samma gång uppfriskad..vet inte riktigt hur man skall förklara det...skön!


Nu funderar säkert någon vad två bilder av en staty gör här på min blogg sådär mitt i allt. Men jag skall ta och förklara det åt er... Igår var det nämnligen exakt ett år sedan jag stod vid denna staty av Frédéric Chopin. Jag var som utbytesstudent i Warsava i tre veckor, riktigt skoj! (berättar mera om det i ett skilt inlägg inom kort). En annan liten orsak varför jag tyckte att bilderna passade var att den 1 mars var det 200 år sedan F. Chopin föddes...

Ha det gott!

Inga kommentarer: