tisdag 16 mars 2010

Stressad

Uch, denna dag har verkligen inte varit den bästa. Känner mej så stressad och trött, men tur nog lättar det efter torsdag. Vi har i vår skola en kammarmusik festival, Aikamme Kamarimusiikkia, och vi skall med en grupp spela på torsdag. Hela denna vårtermin har vi övat flera gånger i veckan och även före jul övade en del, men inte lika mycket, så jag har minst sagt haft fullbokade dagar när jag lagt ihop övningarna med resten av schemat. Idag fick jag ett litet bakslag efter alla mina långa dagar, jag har varit så slut och okonsentrerad! Märkte det redan i morse när jag vaknade, då kändes det som om jag sovit i 5 minuter även om jag högst antagligen sovit som en stock hela natten, somnade och vaknade i precis samma ställning och det kändes int som om jag svängt mej en enda gång under natten. Men imorgon har jag som tur är lite lugnare skoldag, och på torsdag har vi ju konsert :) Förressten, om någon vill komma på någon konsert nu i veckan, så ta kontakt med mej, har några fribiljetter. Dagarna är fullspäckade med konserter ända fram till Fredag , så ifall någon befinner sej här i Helsingfors och vill vara lite kulturell av sig, så kontakta mej! :) Bra musik lovas!




Inga kommentarer: