tisdag 9 mars 2010

Solig dag!

Hej på er kära läsare!



Hur har er dag varit? Jag har i alla fall haft en bra dag även om den var mycket tung och lång (började ca 8.30 och slutade 20.30)...Men min dag började redan super med att jag glatt vaknade en kvart innan klockan ringde och då kunde jag ännu gladare sova en liten stund till! När jag sedan steg opp blev inte mitt humör direkt sämre av att jag såg hur solen steg opp och lovade en vacker dag :) och det har det verkligen varit :)
Även om jag inte hunnit njuta så mycket av det vackra vädret så har det ändå varit trevligt. På något sätt gick lektionerna och övningarna lättare när solen skiner på utsidan, kanske är det lite vårkänslor som svävat i luften?



Imorgon blir förhoppningsvis lite lättare, kortare kommer den i alla fall att bli, men borde istället hinna med lite städning, har inte damsugit på allt för länge (pga tidsbrist, inte lathet!), och så har jag en lite väl full tvättkorg... skulle dessutom vilja fortsätta på mitt projekt som jag började på under sportlovet, hmm, börjar tro att morgondagen inte är så kort den heller ;)

men nu skall jag gå och lägga mej, så kanske jag orkar med morgondagen också!
Gonatt!

Inga kommentarer: