onsdag 10 mars 2010

Mina fula väggar är Trendigt!

Idag har jag varit mycket duktig och städat! Så nu skulle jag till och med kunna få besök, så fint är här. Nåja, inte var det så farligt innan heller, men nu är det bättre (och damfritt)... men måste erkänna att lilla jag varit i farten och börjat/fortsatt på mitt nästa projekt så helt tipp-topp hölls inte lägenheten så länge *fniss*...men det gör inget för mej, får ändå inte så mycket besök...
Visste ni förresten att turkos är årets inredningsfärg? Så nu kan jag säga att mina fula ljus-turkosa väggar är trendiga *haha* ;) Ända sedan jag för första gången sett lägenheten så har jag ogillat väggarna, men har tröstat mej med att det inte är jag som valt färgen. Skämtsamt har jag sagt att min hyresvärd (som jag tror att har valt färgen) högst antagligen är färgblind eftersom färgen varken är vacker eller praktisk. Men nu kan jag i stället säga att jag bor trendigt!



På bilden är väggfärgen lite mera ljusblå än i verkligheten...min underbara stora Nalle fick komma med på bild. Fick den av Älsklingen när jag skulle flytta, så att jag har något stort och mjukt att krama om när jag saknar honom, Gullig är han! :)

Inga kommentarer: