fredag 12 mars 2010

Hål på hälen

Idag fick jag verkligen en "trevlig" liten överraskning...tyckte i morse att jag fick ovanlit mycket småsten i skon när jag gick till skolan, men tänkte inte desto vidare på det, och glömde direkt bort mitt lilla bekymmer... nåja, senare på dagen tyckte jag att skon kändes konstig, och när jag tog mej en titt på den blev jag verkligen förvånad! Ett fem cm stort hål tvärs över hälen! Hur har det lyckats??? Köpte skorna i höstas i tron om att de kommer hålla länge (Mamma och syster M har likadana, men äldre, och deras har båda hållit i säkert 5 år!). Och mina höll inte ens en hel vinter, och självklart skulle de gå sönder precis nu när värsta slaskperioden tar vid...



MEN, en liten sak som är positivt är ju att nu blev jag illa tvungen att köpa nya skor, och det sitter ju aldrig fel. Hittade dessutom ett sådant par som jag egentligen ville ha i höstas, men inte hittade då. Och det bästa av allt var att de var på rea, endast 15€!!! *wihoo*





Hoppas resten av helgen inte bjuder på flera oönskade händelser... Trevlig helg till er alla!!!

Inga kommentarer: