måndag 22 november 2010

Day 2 - Your first love

Min första kärlek, hmmm, det här blev lite knepigt..hur mycket jag än funderar så vet jag inte riktigt vem det skulle vara. Minns iallafall att när jag gick i lågstadiet hade jag en hjärtformad dagbok där jag skrev om den jag var kär i. Så värst seriöst kan man nu inte ta det, för jag bytte person jag skrev om rätt ofta ;) och mellan varven var det igen en som jag tidigare skrivit om...dagboken hade jag gömd under madrassen i sängen så att ingen skulle hitta den, vet inte ännu heller om någon av mina systrar någon gång hittade den. Men idag är boken slängd för länge sedan, vilket kanske är lika så bra...
Om nu detta kan räknas under kategorin min första kärlek vet jag inte. Det fanns antagligen allt för många söta pojkar jag skrev om för att jag skall kunna säga vem som var första kärleken ;) 

1 kommentar:

emmathilda.com sa...

Visst va den svår att svara på! :) Kram <3