torsdag 11 november 2010

Mild jul-längtan

Börjar få mer och mer julstämning för varje dag som går. I några fönster har julljus och ljusstakar dykt upp, i affären såg jag idag både julmust och pepparkakshus-set, juldekorationer har ju funnits redan länge...Väntar på när stockmann öppnar sin julavdelning, *det är så mysigt!* vilket borde ske inom kort. Snart är det bara snön som saknas! Försöker ännu hålla mej kanske en vecka med att påbörja julpysslet och julpyntet. Tänkte att jag kan starta lite här i lägenheten så får jag mysa med jul lite längre, själva julen tillbringar jag ju självklart hemma! Men för att milda min egen lilla längtan till julen och framförallt snön, tänker jag lägga upp en bild från förra vintern, då det var mycket snö :)


1 kommentar:

Jenski sa...

Ihanaa joulunodotusta!! Glögiäkin saa jo monesta kaupasta, nauti siitä! :)