tisdag 2 november 2010

My day

Min födelsedag har inte varit särskiljt speciell, har varit i skolan från 9 till halv 8, så har inte hunnit göra något extra. Men å andra sidan firade vi redan lite igår med två av mina goda vänner :) Vi var på bio, för min del första gången på 3D. Häftigt! Men man måste vänja sig lite i början, men sedan är det bara coolt :P 3D glasögonen var jättestora och mot slutet av filmen hade jag riktigt sjuk näsben där de tryckt på, men det spelade ingen roll eftersom filmen var superkul! 


Bilden är defenitivt inte den bästa, glasögonen är som sagt superstora och ur vinkeln som fotot är taget syns bara ena ögat, vilket ser ganska konstigt ut. Dessutom har jag lite konstig min, men nu tänker jag iaf bjuda på bilden, det är dessutom sista bilden av mej som 20-åring ;) 

Har använt klockan jag fick av Älsklingen flitigt, men den har ännu inte hjälpt mej att hålla tiden. Men det beror inte på att den går fel eller att jag inte tittar på den, utan för att jag är tidsoptimist. Men kanske jag så småningom lär mej...

Inga kommentarer: