söndag 21 november 2010

söndakväll på tåget

Blev inget uppdaterande nu i helgen, men nu tar vi tag igen!
På fredag träffades jag och Mamma i Tammerfors och gick där på handarbetsmässan Kädentaidot. Alltså vad mycket inspiration man kan få! och ändå minns man endast typ tio procent av vad man sett på mässan. Man fick heller inte fotografera där så man måste helt enkelt försöka minnas vad man sett. Men nu kommer ju julen passligt emot så bara jag hittar tid skall det nog julpysslas en aning.
Resten av helgen har jag tillbringat med Älsklingen. Är utan honom nu igen i knappa två veckor, så det var defenitivt ingen glädje att stiga ombord på tåget ikväll. Fy för distanser säger jag bara! 

Har antagit en utmaning av Emmathilda så skall inleda den idag ännu, har ju något att göra på tåget då...
Utmaningen går ut på att under 30 dagars tid skriva inlägg med dessa rubriker:


Day 01 – Introduce yourself
 Day 02 – Your first love
 Day 03 – Your  parents
 Day 04 – What you ate today
 Day 05 – Your definition of  love
 Day 06 – Your day
 Day 07 – Your best friend
 Day 08 – A  moment
 Day 09 – Your beliefs
 Day 10 – What you wore today
 Day  11 – Your siblings
 Day 12 – What’s in your bag
 Day 13 – This week
 Day  14 – What you wore today
 Day 15 – Your dreams
 Day 16 – Your first  kiss
 Day 17 – Your favorite memory
 Day 18 – Your favorite  birthday
 Day 19 – Something you regret
 Day 20 – This month
 Day  21 – Another moment
 Day 22 – Something that upsets you
 Day 23 –  Something that makes you feel better
 Day 24 – Something that makes  you cry
 Day 25 – A first
 Day 26 – Your fears
 Day 27 – Your  favorite place
 Day 28 – Something that you miss
 Day 29 – Your  aspirations
 Day 30 – One last moment

 Har dessutom fått ett helt gäng nya läsare, så det passar bra med en liten presentation nu. Välkommen förresten till min blogg alla nya läsare! Superkul att ni har hittat hit, gläder mitt hjärta!
 
 

Inga kommentarer: